16 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-07-2008 23:38
Ik heb het volgende probleem: De bouten van spruitstuk/turbo lopen steeds los. Is gekomen nadat er een nieuw spruitstuk en turbo opgegaan zijn.Wie helpt mij van dit probleem af?