Geplaatst: 15-04-2008 12:10
[102862]hallo,
ik heb hier een marea die enorme trillingen heeft in de voortrein bij ongeveer 3500 toeren. in z'n 4 en 5 lijkt het erger als bij de andere versnellingen. zit als nieuwe draagarm onder ivm speling en banden omdat ze versleten waren. probleem was daarvoor ook al. het is vooral merkbaar bij acceleratie vanaf net onder de 3000 toeren. lijkt op aandrijf as of zoiets, maar daar is eigenlijk niks geks aan te zien of te voelen. iemand iedee-tje?
mvg, Tim.