Geplaatst: 17-04-2008 23:15
[103030]ik heb bij mij twee 156 2.4jtd lopen en allebij maakt de oliepomp tijdens stationair lawaai.
volgens de dealer vrij normaal voor deze type motor en kan het geen kwaad.
een van m'n klanten vind het erg storend en vraagt of er wat aan te doen is.
De dealer kan mij niet zeggen of ik alleen de tand wiellen en ketting moet vervangen of ook de olie pomp.
mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, en/of kan iemand mij advieseren over een plan van aanpak!
bvd. Mark laanstra.