Geplaatst: 19-02-2009 21:17
[122867]deze touch screen navigatie gaat aan en uit beeldwordt zwart , telefoon werkt dan ook niet meer, na het weer aan gaan van de radio hoef je geen code in te voeren dus spannin blijft wel op de radio , uitgelezen geen dtc,s aan wezig
udate 2.0 heeft klant 2 maanden terug er op gezet nu na 2 maand problemen
iemand suggestie heb op cursus er iets over gehoord maar weet niet meer hoe en wat volgens mij gingen die radio's wel eens defect