Geplaatst: 23-04-2008 23:21
komt morgen 24-04-2008 voor control binnen
3 weken terug een beurt uitgevooerd en een aantal vacuum slangen vervangen
gasklep huis schoongemaakt (auto schokte)
gasklep huis ingeleleerd (zolals herhaalderlijk op dit forum aan de orde komt)
dus leerwaarden wissen daarna inleren
nu kwam deze auto na een week terug motor loopt stationair op 2000 toeren
Lees hem uit gasklep huis basis stand niet uitgevoerd
dus alles opnieuw gedaan
maar nu zelfde probleem weer
ik heb nog geen codes gelezen
volgens klant precies het zelfde weer
wat doe ik niet goed
of wat is er niet goed