Geplaatst: 30-04-2008 18:59
hoi!!
ik rijd met een 320 d van 2000 mijn wagen komt heel traag op gang om bv de snelheid van 100-120 km/h te halen moet ik in een lagere versnelling in hoge toeren gaan. en wat me is opgemerkt is dat mijn wagen veel zwarte rook uitstoot.. iemand gekend met dit probleem??
alvast bedankt Mvg