traag optrekken

10 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E46
Onderwerp
Motor
Motorcode
2000
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-04-2008 18:59

hoi!!


ik rijd met een 320 d van 2000 mijn wagen komt heel traag op gang om bv de snelheid van 100-120 km/h te halen moet ik in een lagere versnelling in hoge toeren gaan. en wat me is opgemerkt is dat mijn wagen veel zwarte rook uitstoot.. iemand gekend met dit probleem??

alvast bedankt Mvg