Geplaatst: 03-05-2008 17:39
[103845]Hallo,
Ik heb een bmw 318is e36 coupé maar hij zuipt te veel benzine.
Ongeveer 1 op 6... met normaal rijgedrag,
Als je feller gaat rijden gaat die ong 1 op 3/4 rijden.
Volgens mij verbruikt die teveel benzine,
(Weet iemand wat het normaal verbruik is?)
Aan wat zou het kunnen liggen?
Ik heb hem al uitgelezen geen problemen gevonden,
co uitstoot en mengselverhouding is goed...
Groetjes Dhiredj