318iS te hoog benzine verbruik

3 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
m42
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-05-2008 17:39

[103845]Hallo,

Ik heb een bmw 318is e36 coupé maar hij zuipt te veel benzine.

Ongeveer 1 op 6... met normaal rijgedrag,

Als je feller gaat rijden gaat die ong 1 op 3/4 rijden.

Volgens mij verbruikt die teveel benzine,

(Weet iemand wat het normaal verbruik is?)

Aan wat zou het kunnen liggen?

Ik heb hem al uitgelezen geen problemen gevonden,

co uitstoot en mengselverhouding is goed...

Groetjes Dhiredj