Geplaatst: 16-04-2008 12:55
[102918]Beste mensen,
Wie kent het volgende probleem? Na plaatsen van revisie motor draait deze 5 min. goed en slaat
vervolgens af. Oliedruk is dan 9 bar. Stoters blijven dus gevuld en kleppen open. Restdrukkleppen
en oliepomp zijn verv. Geen soelaas geboden.
Groetjes
Gibson