Geplaatst: 17-04-2008 21:14
[103016]hallo
bij deze navara maakt de motor vooral als het koud is een klepperend geluid!!
ik denk aan spanrol...
probleem is dat geluid meestal na 10 seconden weg is!!!
komt niet van oliedruk ofzo...
heeft iemand hier ervaring mee?
zitte namelijk meerdere spanrollen op...
heeft nu 50.000 km