3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-04-2008 21:00
het dimlicht en het grootlicht werkt niet.
Wie kent dit probleem?
Is het de lichtschakelaar of een relais, of dimschakelaar aan het stuur?