Geplaatst: 24-04-2008 15:34
[103367]Hallo techneuten,
Vanmorgen ging mijn olielampje branden (oranje met golven daaronder, rechtsonderin dashboard) en na een tijdje (10 sec) wel weer uit.
Op een rechte weg en oliepeil is ook oke.
Ik heb helaas geen instructieboekje van mijn wagen, wel een Haynes reparatieboek maar daar staat het ook niet in.
Is dit een oliesensor in het carter?
Alvast bedankt
mvg,
ED
[url=http://img292.imageshack.us/my.php?image=dscn2975pn3.jpg][img]http://img292.imageshack.us/img292/1282/dscn2975pn3.th.jpg[/img][/url]