Geplaatst: 03-05-2008 12:18
Hallo,
Ik ben hier bezig met een Passat die zeer slecht loopt, totaal geen vermogen en hij rookt enorm (dieselrook), ook klinkt het alsof hij enorm gaat pingelen/ratelen als de motor belast wordt , als hij al niet stilvalt.
Het lijkt of hij verzuipt en geen turbo druk opbouwd.
Al het gangbare is al gecontroleerd.
Turbo is mechanisch in orde, lmm vervangen, druksensor verv, verstuivers in orde (meetwardeblok 13 en 23), juiste brandstof, goede brandstof en tandempomp, geen storingen en update's nodig, geen verstopping in laadluchtsysteem, nieuw brandstoffilter, nieuwe temp sensor, adapterkabel in cilinderkop is goed.
Wie heeft ervaring met zoiets ??
Gr jan