Geplaatst: 08-05-2008 16:59
[104109]hallo
onze navarta trilt (schudden) als hij stationair draait... loopt precies op 3 cilinders
bij het rijden zit er een luid getik in de motor... na +- 5 km rijden gaat alles over en doed wagen normaal!!!!
wagen heeft net 1200 km gereden (vakantie) na thuiskomst stond hij 2 uur stil, daarna is het probleem voor eerste keer voorgekomen
geen foutcodes...
ik vermoed een vertuiver!? iemand een idee?
wagen rijd wel altijd met additief voor diesel (smeren + reinigen)