Geplaatst: 09-02-2008 0:06
[98642]hoi,
heb een spacestar met een probleem van de temperatuur.
eerste klacht: temperatuur komt niet snel omhoog meer. thermostaat vernieuwd, werd iets beter, maar klacht niet verholpen.
opnieuw nieuwe thermostaat gemonteerd, nu orgineel dealer met originele rubberring, en nu komt de temperatuur vlot uit de hoek,
kachel wordt weer warmer maar... de temperatuur komt op het dashboard niet tot aan de helft, net zo'n beetje ervoor blijft ie staan.
heb het vermoeden dat de temperatuursensor naar het dashboard beetje te laag aangeeft.
mijn vraag is of er iemand weet hoe de verdeling ongeveer is van de temperatuurmeter? en of er een aparte sensor voor motormanagement zit of een gecombineerde sensor samen met de temperatuurmeter in het dashboard.
groeten michiel