Slechte stationaire loop na reinigen gasklephuis

8 reacties

Merk
Seat
Model
Arosa
Type
Arosa
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4 APQ
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-02-2008 21:36

Klant kwam bij mij met de mededeling dat de motor zo laag stationair liep, dat deze zowat afsloeg. Hierna heb ik het gasklephuis gereinigd wat erg vuil was. Na het starten echter bleef de motor heel erg zoeken tussen 1000 en 2000 toeren. En af en toe blijft hij op 1500 ong. hangen. Ik heb de accuklem al een tijd los gemaakt voor eventueel te resetten maar het probleem blijft. Wie weet een oplossing?



Groetjes John