Geplaatst: 07-02-2008 20:18
[98539]Na de start hoor ik een relais hard tikken (5-10 seconden) rechts vooronder (zijschutbord) en daarna links onder het dashboard, zijn dit voorgloeirelais die met elkaar in verbinding staan?
Betekend dat er een (of allebei) slecht zijn (of vervuild)?
bedankt!
gr,
ED