uitlaatspruitstuk

6 reacties

Merk
Peugeot
Model
307
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16v
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-02-2008 0:12

[98569]Heren,

heb zelf een probleem met mijn uitlaatspruitstuk waarvan de schotten hierin los zitten (rammelt en houdt in)

Mijn vraag is eigenlijk:

Is dit relatief makkelijk te vernieuwen en waar moet ik op letten

wat zijn de aanhaal momenten en hoe groot is de kans dat er problemen zijn met los en vastdraaien?

ook hoelang je er ongeveer over doet en of de nieuwe uitlaatspruitstuk anders is als de oude om nieuwe problemen te voorkomen

zit er trouwens nog iets van coulanse op als ik hem bij eeen dealer aanbied?

Kat heb ik al los gehad maar daar zit het probleem niet in en ga eigenlijk nu van het spruitstuk uit en heb ook gehoort dat deze vaker problemen geven

grt Jan