Geplaatst: 08-02-2008 0:12
[98569]Heren,
heb zelf een probleem met mijn uitlaatspruitstuk waarvan de schotten hierin los zitten (rammelt en houdt in)
Mijn vraag is eigenlijk:
Is dit relatief makkelijk te vernieuwen en waar moet ik op letten
wat zijn de aanhaal momenten en hoe groot is de kans dat er problemen zijn met los en vastdraaien?
ook hoelang je er ongeveer over doet en of de nieuwe uitlaatspruitstuk anders is als de oude om nieuwe problemen te voorkomen
zit er trouwens nog iets van coulanse op als ik hem bij eeen dealer aanbied?
Kat heb ik al los gehad maar daar zit het probleem niet in en ga eigenlijk nu van het spruitstuk uit en heb ook gehoort dat deze vaker problemen geven
grt Jan