Geplaatst: 14-02-2008 8:55
Als deze auto koud is houdt hij erg in als hij wat warmer wordt dan wordt het iets beter, als je vol gas geeft dan begint hij soms te stotteren en loopt moeilijk op in toeren. Laat je het gas dan los en geeft dan langzaam steeds iets meer gas dan geen probleem, maar je hebt wel het gevoel dat hij vermogen mist.
Auto laten uitlezen en gaf aan lambda sensoren stuk, deze hebben we v.v. maar de klacht is er nog steeds.
Auto weer laten uitlezen en geeft geen storingen meer aan.
Wie heeft enig idee. alvast bedankt.