Geplaatst: 16-02-2008 0:16
[99087]deze auto komt binnen kort voor rep.
loopt normaal goed maar kland klaagd wel over verbruik ongeveer 1op12.
maar zet hij de criusecontrole aan trekt hij niet meer vermogen weg.
heb de auto uitgelezen met delphi dan geeft hij aan 17958 boostdruk controle afwijking .
iemand hier ervaring mee ik denk n75 .
slangen goed.
vr gr kees cor