Melding laadspanning Laguna II 2.2 DCI

3 reacties

Merk
Renault
Model
Laguna
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2 DCI
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-02-2009 20:39

[122309]Hallo mensen ik heb een klant rijden met een Laguna II GT 2.2 Dci en de boardcomputer van deze auto geeft soms na het starten aan dat de laadspanning niet goed is.... Na een paar honderd meter rijden gaat de melding weer weg en het doet er niet toe of de auto koud is of niet en of er veel of weinig gas gegeven word.

Van de auto is reeds de accu en dynamo vervangen en zijn alle massa punten gecontroleerd en gereinigd. Tevens is de rest van de bedrading van dynamo naar accu gecontroleerd op corrosie en te hoge weerstand. De dynamo laad stationair gewoon +/- 14v en met alle verbruikers aan nog zo'n 13.5v

In de computer worden geen storingen opgeslagen...

Iemand een idee?

Groet Chris