verwarming blijft koud

14 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1800
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-02-2009 21:39

[122314]Hey,

heb hier een gof 3 cabrio van 1995 1800 benzine,

de verwarming ( kachel ) blijft koud.

de radiator van de verwarming is juist vervangen en de cilinderkoppakking en thermostaat ook.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?

de motor temperatuur blijft goed.