Geplaatst: 13-02-2009 21:39
[122314]Hey,
heb hier een gof 3 cabrio van 1995 1800 benzine,
de verwarming ( kachel ) blijft koud.
de radiator van de verwarming is juist vervangen en de cilinderkoppakking en thermostaat ook.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?
de motor temperatuur blijft goed.