3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-02-2008 23:33
[98493]Hallo,
Mijn centrale vergrendeling is er spontaan mee gestopt.
Als ik de knop indruk gaat wel de binnenverlichting aan of uit en de lampen buitenom knipperen, alleen meer ook niet.
Gr. Jeroen