Geplaatst: 16-02-2009 16:54
Klant is gestrand bij afremmen op de motor. Wegenwacht erbij geweest en die constateerde dat de nokkenas niet meedraait. Dus distributieriem stuk en mijn vraag is of het nog zin heeft een nieuwe riem te proberen of dat dit altijd kromme kleppen tot gevolg heeft bij deze motoren?