Geplaatst: 12-02-2008 22:46
Deze Lancer schokt / houdt in tijdens rijden in deellast. Bij de APK gaf hij een lambda-waarde van 1,5. Het in- en uitlaatsysteen is dicht. Het MM lampje gaat niet aan. De ECU is getest door ACTronics en is goed. De ECU is echter niet uit te lezen met testapperatuur van Mitsubishi (OBD)