Geplaatst: 19-02-2009 14:57
[122843]ik heb een golf 3 1.4 binnen staan die niet meer wild starten.
ik heb het volgende al vervangen: bobine en ontsteking en nog steeds geen vonk.
ik heb hem uitgelezen, hij geeft een storing aan "nokkenas positiesensor" defekt of geeft geen signaal.
de sensor zit in de ontsteking en die is al vervangen, de storing kan ik echter niet wissen.
heeft iemand een idee?? vast bedankt gr Franklin