Geplaatst: 21-02-2009 11:44
[122983]hallo heb hier een golf 4 vr5 staan die na 5 x uitlijnen nog trekt op de snelweg.
heb de sporing ed tot op de 100ste grade goed afgesteld.
heb zelf al paar x gereden kan weinig merken maar kan ook de snelweg niet op omdat er anders niemand in de zaak is.
heeft iemand dit probleem al eens gehad of weet je wat het kan zijn??? aub ff melden...