Geplaatst: 14-02-2008 12:57
hallo,
ik heb een 1.3 polo uit 1992, deze heeft het probleem dat hij spontaan uit kan vallen, en dan ook niet te starten is. maar na 10 a 15 minuten wel weer kunt starten en aanslaat. bougies, kabels, verderlerkap en rotor, en de bobine zijn al vervangen. het zou nog de brandstof pomp kunnen zijn of de injector. ik vermoed dat hij stil valt op de benzine.
wie heeft er meer ervaring mee???
met vr. gr. thijs, mazda monteur