Geplaatst: 14-02-2008 23:58
[99023]gloeikaarsen zijn defect ,alvast lampje pinkt na starten motor.
heeft iemand hier hervaring mee aangaande het loskomen ,zijn heel dunne komen ze er meestal vlot uit of gevaar voor afbreken? of moeten ze eruit getrild worden ?