Geplaatst: 12-07-2009 23:41
[132882]hallo,
kan iemand mij helpen met het verhelpen van en storing.
de problemen zijn:
- knipperlicht werkt niet via kolom-schakelaar
- gevaren licht werkt niet
- elk (nieuw/gebruikt) relais dat erin gedaan wordt brand door, en tikt en maakt geluid.
dit zijn de problemen, maar heb al het 1 en ander gecontroleerd zoals:
- kolom-schakelaar.
- bedrading gecontroleerd op beschadeging of kortsluiting
- lampjes en fittinge vernieuwd en/of schoongemaakt
- gemeten voor spanning
- en het rare is dat ze het via de centr. deurvergrendeling en alarm knipperen en parkeer licht doet het ook zoals het hoord.
alvast bedankt
Gr. Joury