Geplaatst: 16-02-2008 19:39
[99125]Hallo
ik heb hier een peugeot 206 automaat van 2005
probleem is dat het wat rateld in de p stand de rest wil die wel in maakt ook geen lawaai maar gaat niet voor of achteruit wie kan me iets verder helpen ik hoor graag van u
groetjes joop
joopbeld@yahoo.com