Geplaatst: 09-07-2008 14:49
Goeiendag,
Het volgende probleem, een renault trafic welke bij aangesloten dynamo zeer slecht stationair loopt en al helemaal niet reageerd op gas geven, hij smoort dan als het ware.
Wanneer we de dynamo los koppelen is het probleem opgelost !
Maar dynamo laten doormeten; is wel goed, rarara ?
Het is net alsof de motor/computer reageerd op een te hoge spanning.
Wanneer we een groot aantal verbruikers inschakelen wordt t ook beter.
heeft iemand een idee ?
alvast bedankt.