slecht lopen bij aangesloten dynamo, ook niet stationair.

4 reacties

Opgelost

Merk
Renault
Model
Trafic
Type
Trafic I
Onderwerp
Elektronica, Motor
Motorcode
2.2
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-07-2008 14:49

Goeiendag,


Het volgende probleem, een renault trafic welke bij aangesloten dynamo zeer slecht stationair loopt en al helemaal niet reageerd op gas geven, hij smoort dan als het ware.

Wanneer we de dynamo los koppelen is het probleem opgelost !

Maar dynamo laten doormeten; is wel goed, rarara ?

Het is net alsof de motor/computer reageerd op een te hoge spanning.

Wanneer we een groot aantal verbruikers inschakelen wordt t ook beter.


heeft iemand een idee ?


alvast bedankt.