Geplaatst: 17-11-2008 9:48
Paul, je hebt dus kortsluiting! Heeft de auto schade gehad? check vanuit de lampbron de draden. Haal de stekker uit blok voor storingsrapportage en meet ze een voor een door. Licht er geeneen aan massa dan is het blok wellicht defekt, probeer uit te wisselen. SUCCES