Geplaatst: 10-08-2009 9:29
Goedermorgen,
Dit geluid zit inderdaad in de luchtinlaat. Is bij Renault een mededeling over voor aanpassing van het luchtinlaatgedeelte. Dit zou je kunnen opvragen, met geluk nog binnen de garantie?
Groeten,
Hella technisch team