Geplaatst: 23-07-2008 13:44
[108517]Heb Saxo staan waar na enkele uren stilstand lucht in de brandstofleiding(aanvoer) zit. Na 50 meter rijden, in koude toestand, in iets hogere toeren,na wat schokken doet het probleem zich niet meer voor en lijkt het verdwenen. Vervangen zijn oa de brandstof aanvoerleiding, huidige brandstoffilter is afgesloten en een inline filter is geplaatst, in de tank is de bestaande slang met grove filter vervangen door een andere slang met terugslagklep, ontluchtingsbalg is verwijderd, voor de pomp is ook een terugslagklep geplaatst, verder rijd de auto goed.
2 mogelijkheden hou ik nog in gedachte:
lekke verstuiver
Stalen brandstofdrukleiding die zweet
Ik neem aan dat een van bovenstaande het probleem zou kunnen zijn, gaarne jullie visie en gedachtten,
grtz Jack