Geplaatst: 22-07-2008 23:03
[108491]Hallo
ik heb hier een bmw 330d staan waar olie in het koelvloeistof terecht gekomen vorige jaar is er een nieuw cilinderkop gemonteerd en nu een jaar later weer een probleem ik twijfel aan de kop.. Maar Ik twijfel ook aan de oliekoeler iemand wel eens problemen mee gehad..??