slecht lopen

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.1
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-07-2008 12:28

[108515]hallo

ik heb hier een 206 staan waarvan de motor slecht loopt de motor staat te ploffen en als je gas geeft lijkt het wel een electromotor en hij heb geen kracht

ik heb hem uit gelezen maar de computer geeft geen storing aan

ik het daarvoor er mee gerden en alles was prima en ik parkeerde hem en een uurtje later starte ik hem en toen had ie het ineens