Geplaatst: 23-07-2008 12:28
[108515]hallo
ik heb hier een 206 staan waarvan de motor slecht loopt de motor staat te ploffen en als je gas geeft lijkt het wel een electromotor en hij heb geen kracht
ik heb hem uit gelezen maar de computer geeft geen storing aan
ik het daarvoor er mee gerden en alles was prima en ik parkeerde hem en een uurtje later starte ik hem en toen had ie het ineens