Geplaatst: 23-07-2008 16:47
[108525]deze auto houd in bij koude motor, er staan geen storingen in het geheugen en de koudestartsensor geeft de temperatuur goed aan als ik de computer er aan heb
heeft iemand een idee wat dat kan wezen
het is een selespeed