Geplaatst: 31-07-2008 10:25
[108914]Achterrem bonkt bij sochtends wegrijden
Meestal als de auto snachts op de handrem staat
Heb het al vaker meegemaakt en dan vaak met een quicksilver uitvoering
De blokken oxideren vast en als je wegrijdt knallen ze met een "bonk" los
Weet iemand daar iets op?