geen brandstof

3 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 tdi
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-06-2008 17:45

[107035]hoi ik krijg geen brandstof bij de brandstofpomp hep de tank open maar zit volgens mij alleen een pomp die de tank van links naar rechts gelijk houd en die doet het

als ik de motor diesel geef loopt hij is deze pomp zelf aan zuigend of zit er nog ergens een pomp

wie kan mij raad geven