Geplaatst: 30-06-2008 17:45
[107035]hoi ik krijg geen brandstof bij de brandstofpomp hep de tank open maar zit volgens mij alleen een pomp die de tank van links naar rechts gelijk houd en die doet het
als ik de motor diesel geef loopt hij is deze pomp zelf aan zuigend of zit er nog ergens een pomp
wie kan mij raad geven