vermogen valt weg

3 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Passat V
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.9 tdi AVB
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-06-2008 22:41

Wanneer ik na een poosje constante snelheid rijd, dan valt plots het vermogen weg.

Ik krijg de foutcode van laaddruk- inlaatspruitstukdruk te laag.

Tijdens het rijden heb ik maar een laaddruk van ongeveer 1300 mbar terwijl de werkelijke waarden rond de 1900 mbar moet zijn.

Volgens de klant is het probleem gekomen na het vervangen van de distributieriem maar die ligt volgens mij goed.

Kan dit door die d-riem komen???