Geplaatst: 30-06-2008 22:41
Wanneer ik na een poosje constante snelheid rijd, dan valt plots het vermogen weg.
Ik krijg de foutcode van laaddruk- inlaatspruitstukdruk te laag.
Tijdens het rijden heb ik maar een laaddruk van ongeveer 1300 mbar terwijl de werkelijke waarden rond de 1900 mbar moet zijn.
Volgens de klant is het probleem gekomen na het vervangen van de distributieriem maar die ligt volgens mij goed.
Kan dit door die d-riem komen???