Geplaatst: 01-07-2008 20:50
hallo iedereen
een volvo v40 van 2000 met 1.8 16v motor
weten jullie waar ik rekening mee moet houden qua reparatie?
alleen kleppen krom of meer schade te verwachten?
graag jullie ervaringen hiermee
groetjes brant