Geplaatst: 11-07-2008 8:46
Bij optrekken va.40km gaspendaal geheel in drukken va 3de of hogere versnelling gaat dit niet vloeiend alsof er een onbelans /stoten in de aandrijving ontstaat of een onderbreking in de motor optreed? De aandrijfasssen zijn speling vrij en maken geen geluid.Km stand is 200000.Heeft iemand hier ervaring mee? Foutcode P1850 can-bus aandrijving ontbrekende info van motor-ecu na resetten komt deze niet terug echter het probleem blijft. Motorcode is AVB. Welke kabelboom wordt er bedoeld?