Geplaatst: 26-07-2008 15:16
[108663]De motor van onze Volkswagen Passat 2.0 TDI houdt bij koude motor in bij ca. 1500 tpm.
Tijdens het overnemen van de tweede naar de derde of soms van de derde naar de vierde versnelling van de automaat (DSG-BAK) schokt de auto erg (het kan ook aan de DSG-BAK liggen).
Ps. Het probleem is bij het rustig wegrijden bij koude motor. (bij stevig accelereren geen probleem)