Geplaatst: 28-07-2008 15:46
op toeren co 0,6%, hc te hoog.
Spruitstuk geen lekkage, luchtfilter, bougie's bougiekabels vernieuwd, kleppen gesteld, injectoren ultrasoon gereinigd, bobine verwisseld, reiniger in de tank. Maar dit alles zonder resultaat.
Wie kan ons helpen.