7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-08-2008 12:41
[109243]als de auto een poosje niet gelopem heeft en je start hem en zet hem in d dan duurt het een paar seconden voordat hij begint te rollen , net of er geen olie in de omvormer zit . olie is net vervangen .