Geplaatst: 07-08-2008 14:13
???
Wie kan mij vertellen wat de Demontage - Montagetijd is van de beide cilinderkoppen ( vervangen kopset )
Is door gereden zonder koelvloeistof er was een slang doorgeschuurd bij de linkse cilinderkop, slang naar de
kachel zit te dicht op kop.
Koelsysteem vol met olie dus foute boel. mits de kop(pen) niet gescheurd zijn ???
Groetjes Erwin
!!!