rook uit ventilatie kanaal

10 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
2000
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-08-2008 0:04

[108947]hoi!!

heb een E46 en als ik de wagen start ende airco staat op komt er altijd eerst wat rook uit de ventilatie en daarna is alles gewoon terug normaal..iemand bij wie dit prob gekend is??

alvast bedankt

Mvg