Geplaatst: 02-08-2008 17:17
[109038]Hallo
Ik heb het volgende probleem als boven de 100km uit kom is het net of de auto over de weg zweeft en dus geen goed contact meer heeft met de weg. Hij wordt als het waare een beetje zoekerig. ( links - rechts ).
Nu heb ik de sporing al versteld van 3,0 mm naar 1,0mm toespoor hier is het wel iets beter van geworden maar nog niet helemaal goed.
Wie kan mij verder helpen?
Verdere gegevens; Voorste draagarm rubbers zijn van powerflex ( deze zijn rondom dicht / bijna geen beweging op ) misschien vergelijkbaar met een M3 rubber maar dan wel met het gat in het midden.
Zins kort onder de auto gemonteerd origineele licht metalen wielen 8J X 17"
Banden maat 225 / 45 / 17" ( wordt door BMW ook gemonteerd )
Alle kogels zijn spelings vrij