Geplaatst: 22-07-2008 11:07
[108442]De motor loopt niet regelmatig en verliest koelvloeistof. Nu hebben we de cylinderkop gedemonteerd en zien duidelijk lekkage via de pakking naar de cylinder. We zien ook op de kop, bij de afdichtingsrand, een klein groefje richting verbrandingsruimte. Komt dit vaker voor? Het lijkt op een fabricage foutje. Met een nieuwe pakking krijg je volgens ons hetzelfde probleem weer terug.
Alvast bedankt.