Geplaatst: 23-07-2008 21:27
[108542]Deze auto valt op de meest willekeurige momenten stil op gas, vooral bij het afremmen en koppelen. Op benzine loopt hij normaal gesproken goed, echter wanneer de storing zich voordoet en overgeschakelt wordt naar benzine zet de storing zich nog enige tijd voort, dus ook op benzine. Wanneer de auto afgekoelt is en men vertrekt op de stand benzine dan is het probleem verdwenen. Bij overschakelen naar lpg doet zich de storing echter weer voor. Heeft iemand een idee in welke richting dit gezocht moet worden??